Silent Heart ❦Tiny Hand
today is F**K day !
Thursday 2 February 2012 | 08:01 | 0comments

eishh! penat betul keluar hr nie. keluar nak pegi tuka kasut. banyak betul bnde yg jd. hm.
mule2,pegi mcd.celebrate birthday MIRRA ZULKAFLY but bkn celebrate besar2an pn. biase2 je.
sampai mcd..jupe mirra..mkn..lepak then aku,alin,nadia,niera merayap pegi kl. saje na jln. aku pn nak pegi tuka kasut. nak pegi fahrenheit td..nak lintas jln. org2 CELCOM tahan kiteorg jln. mmbe aku sume dah lps kt depan aku tehegeh kt blakang kne tahan. geram betul aku. org dah tanak..tanak la..pakse2 plak. bodoh betul. grr.
dah tuka kasut. nak balik la. ape lg.. lalu lg tempat same n kene tahan lg. --" tp aku lps sbb niera pgg aku. haha.
bile dah sampai mase nak balik aku,nadia balik naik bus. alin n niera balik naik lrt. aku dgn nadia. da smpai station bus. driver bus tu da nmpak aku then die jln je. bangang batul la. nak je aku baling batu kt bus tu malang nye tade batu kat situ. shit ! tunggu punye tunggu bus tak smpai2 lg. aku dah naik angin dah. geram aku. then bus pn smpai..nak kene naik angin baru nak smpai. aishh.aku dgn nadia pn naik bus. dah naik bus bnyk kete n jem plak. haprak betul la. grrr !! aku dgn nadia siap tido dlm bus KONON nye if tido bukak mate dah nak smpai la.bukak2 mate jalan HANG TUAH pn belum smpai lg. sejam aku dgn nadia tido dlm bus. HANTU betul ! banyak sgt kete. aku tatau la bile KL tu nak kosong. aihh ! lebih kurang sejam kiteorg tunggu dlm bus nak smpai jln hang tuah. smpai jln hang tuah kiteorg nekad turun bus jln kaki,lintas jln yg bnyk bnyk kete tu, lalu kat celah2 kete pegi lrt hang tuah. huhu. da smpai lrt. dah beli tiket sume. tren pn smpai. kiteorg terus la masuk. takan nak tunggu lg. tutup je pintu tren tu. pehh ! bau KETIAK merebak dlm tren tu. aku dgn nadia dah gelak2 tak tahan bau KETIAK. boleh KOMA seminggu. huhu. dah smpai CEMPAKA,naik bus lg..ade plak org india mne tah nyanyi. dah la kuat. mcm nak buat konsert kat situ. bengong betul kalau nyanyi lagu BI tape lg nie nyanyi lagu bhse die. err. lg aku betambah tambah gelak dgn nadia. hahaha. XDDD then smpai la rumah dgn selamat. nasib mama tak marah. ngehehe. ^.^

Older Post | Newer Post