Silent Heart ❦Tiny Hand
i know im bad. :/
Monday 26 March 2012 | 06:11 | 0comments
salam warga blogger~ hehe. actually nak luah kan perasaan yang da lame sgt nak luah kan kt blog tp tak terluah. hehe. sedih nye bile pke balik result spm aku tu. ape la nak jadi dgn aku nie. kan ayah n mama dah pesan dulu belajar elok2. spm tu PENTING. now bile result cmtu kan nyusah kan orang. hm. im sorry mama , im sorry ayah. so im decide to take paper july. i think ia mengajar aku mcm mane nak hargai ilmu n belajar betol2. mmg family aku tak marah keputusan aku cmtu tp aku tau dlm hati dorg semue kecewa dgn result aku yg teruk tu.

so i wish aku ambil peluang kedua n peluang keemasan nie utk betul kan silap aku. jgn jd mcm dulu yg tak tau
MENGHARGAI ILMU. walaupun agak lambat proses utk aku masuk mane2 kolej/universiti but i don't care!
aku tak puas hati dgn result bm aku. kenape aku dpt seteruk tu? aku ank org melayu so bm aku patut nye okay n bkn sebalik nye. dulu time buat paper bm aku rase mcm okay rupe nye tak okay. korang jgn salah pham bm aku,tak gagal cume result bm nyawe2 ikan. hm. ntah la. susah aku nak terang kan mcm mane.
jeleous tgk kawan2 aku. huhu. :(


korang yg bace blog aku nie aku harap korg doa kan aku do the best kay time exam nanti. aku takut sebenar nye because ramai yang ckp paper july nie 2x ganda lagi susah dr spm. huhu. "ya Allah ya Tuhanku buka kan lah pintu hati hamba mu ini ya Allah supaya dpt menerima pelajaran yg baik dan dpt keputusan yg baik. :')"

Older Post | Newer Post