Silent Heart ❦Tiny Hand
bubye dear~
Tuesday 3 April 2012 | 08:09 | 0comments

assalamualaikum warga blogger. ecehh! mcm dah ramai sgt je pembaca blogger aku nie. hehe. saje je.
korang-korang yg tgh bace nie kan,nmpak tak picture kat atas tu. itu ialah relation aku dgn die. and sekarang die bkn milik aku lagi. aku dgn die hanya mampu bertahan 2 tahun lebih je. huhu. Allah je tau mcm mane perasaan aku sekarang.
:'( now aku dah tak ade sape2 dlm hidup aku melainkan Allah,family,and my friends. buat mase sekarang aku try untuk terima kenyataan yg die bkn dgn aku lagi. impossible aku cakap aku tak nangis. aku nangis tp bukan lah meratap sayu bagai. just nangis untuk hilang kan sedikit rase sedih n kecik hati aku. aku tau die takkan bace blog aku. hm. biar lah aku luah kan semua nya dekat sini. maybe ade antare korang yg ckp aku jiwang semue tp dah kate pun luahan perasaan..mestilah AGAK jiwang. hehehuhu.

memang tak dinafikan selama 2 tahun aku dgn die..banyak bnde jd. kiteorg jugak pena break atas sbb2 yg tertentu. hm. nevermind psl tu da lps so kite tak payah cerita. aku nak cerita sekarang pasal diri aku. maybe ade setengah orang ckp aku senang utk dpt BOYFRIEND,if boyfriend utk suke-suke mmg la senang. mane2 je aku boleh dpt tp kalau ckp psl relation yg serious mmg susah nak cari. aku mengaku susah aku nak cari lelaki mcm DIA. maybe ade more better than him but tak same dgn die. aku nak lelaki yg mcm dia. ada tak agak2? huhu. aku rase maybe aku ambil mase yang agak lama utk terima orang baru. mungkin 6 or 7 bulan or 1 or 2 tahun. for now biar lah aku sendiri. aku tak nak orang kacau aku buat mase sekarang. bg aku sekarang nie. cinta tu pedih+menyakitkan. dlm mase 6 or 7 bulan mungkin pendapat aku bertukar. MUNGKIN lah. huhu. aku tau semue jodoh,ajal,maut,rezeki semue tu ditangan Allah. aku tak lupe psl tu.
:') bagi diri aku senang utk sayang someone but susah utk cintakan someone. bila dah bercintan cintun susah pulak nak lupe kan si dia yg tinggal kan kite sendirian. hm. enough for now. lagi cerita lagi bnyk air mate aku keluar. next time aku cerita lagi ek. :'D






 
-starting of the story-08.02.2010
     the end of the story-02.04.20124
     2 years 1 month 3 weeks and 4 days story about us.
     now its over. for him>>>thanks being mine. iloveyou.   

   

Older Post | Newer Post