Silent Heart ❦Tiny Hand
alahai..........
Thursday 17 May 2012 | 00:51 | 0comments
-die bg semalam. thanks-




semalam die makan mcm nie la. haha. comot. :P




assalamualaikum and good evening. muehehe. hm. haha. hm. hoho. hm. hehe. hm. haha. okay. aku gila jap.
kejap je la. :D nak tau kenap aku gila. tanye die. jangan tanye aku la. :P
die yg buat aku mcm nie. lalala. asal balik keluar dgn dia je. gila. sampai ade orang tu nak shoot kepale aku
biar aku jadi biol. haha. biar la jd biol pn. kurang2 pun masuk tanjung rambutan. bukan masuk penjara.
hehe. peace. ^^v

today or hari nie aku nak cerita. nak cerita ape eh? entah la. haha. masuk air jap. hm. semalam kan..kan...kannnnnnnnnnn..kite keluar dengan die. *alaa. gedik nye aku. -.-
biar lah gedik. gedik pasal dia bukan psl orang lain pun. hehe. jumpe2 je. dia bg aku famous amos. aku nak
lolipop la. hm. tapi tak ape. famous amos pun sedap la mok. :P
hoho. semalam tgk wayang dgn die. hm. best la jugak. cerita..cerita ape eh? lupe la..hehe..cerita dark
shadows. muehehe. lepas tu kan. kan. kan. kan. *jgn marah. :D die teman aku beli barang. (mok,nanti kite masak spaghetti utk awk eh? hehe. utk awk sorang je tau. orang lain tak bole.) yg lain jgn marah. nanti muke tu kedut aku tak tau. hehe. suke nye bila dia ceria~ haha. aku suke tarik pipi dia sebab dia pun suke tarik pipi
aku. hm. aku tak tau la die bace ke tak aku punye blog nie. sedih je. haha. :P

ehem2! attention! utk mok kite-org sayang awak la. jgn ngengade cari orang lain. bom awak nanti tau la.
sape amek die dari aku seriously aku cari perempuan tu sampai dapat. hm. orang lain tak boleh amek die.
kite je boleh amek die. hehe. kan mok kan? :D
and. percaye la kite nie awak punye. jangan lah tak percaye. if tak percaye kite sedih la. hukhuk. :( one more thing. nanti kite masak spaghetti untuk awak eh. :)
kirim salam kat perut awak eh. hehe. iloveyou. :-*

















                                      




























    

Older Post | Newer Post