Silent Heart ❦Tiny Hand
can't be perfect.
Monday 14 May 2012 | 01:48 | 0comments


assalamualaikum untuk yang islam,welcome to my blog islam and non-islam. :)
hari demi hari aku lalu. tak sangka aku dah tua. haha. tak ade la tua mane. baru 18. bukan nye 81 kan? :D
now aku nak buat sesi luahkan perasaan. boleh tak? boleh kan. blog aku. so boleh la. muehehe.
if korang tak nak bace sebab anggap benda nie jiwang,discusting,ter-over emotional. tak payah bace.
tak mati pun if korang tak bace. and aku pun tak ade ape2. sihat2 je. jangan risau dekat blog aku nie
tak ade wabak penyakit ape2. ^_^

let'start. hm. 

tak ade manusia yang perfect/sempurna dalam dunia nie. setiap manusia mesti ade buat
kesalahan. walaupun kesalahan tu kecik but still kesalahan kan? aku bukan lah nak cakap aku nie baik
or what,aku pun manusia so mesti ade buat kesalahan. kehidupan aku DIA dah tentu kan. jadi aku kena redha dengan semua jalan yang DIA bagi. aku tak pernah mintak untuk ade perasaan dekat sape2,perasaan
tu datang sendiri. bukan lah maksud aku,aku tak ikhlas sayang/suke someone tu. jangan salah paham. 


aku harapkan someone yang boleh jage aku dengan baik. buat umur aku sekarang aku tak fikir lagi about jodoh. if jodoh aku dgn si dia (si dia tu tak tau sape) aku terima je. tapi aku still muda. banyak benda
lagi aku kena fikir. aku just nak someone yang ade dgn aku boleh jage aku dgn baik,pimpin aku ke jln diredhai-NYA,paling penting..boleh terima aku seadanya. tak pernah ungkit sejarah hitam aku
yg dulu. aku tak suke orang yg mengungkit. sape je yg suke kan? semue orang tak suke. aku nie banyak sangat berfikir sometime tu aku rase macam aku kena migrane. grr. aku harap orang yg ade dengan aku skrg,boleh fahami aku. insyaAllah aku fahami dia sebaik baik nya. aku tak harap kan harta/duit/hadiah ape benda dunie semua tu. aku just harap paham aku. :)

btw kalau korang rajin,kalau la eh. korang stop lagu blog aku jap. dengar lagu yg kat bawah nie. :)
thanks bace blog aku. sayang korang. lebiu~ :-* 









Older Post | Newer Post