Silent Heart ❦Tiny Hand
exam. *-*
Wednesday 9 May 2012 | 08:22 | 0comments
loveyou danbo


assalamualaikum. hehe. yg islam jawab la salam. yg bukan islam tu. hm. ntah la. pandai2 korang. :P
hm. hari tu pokpek2 cerita pasal relation la,ape bagai la. hari nie saye *ceh saye tau. hehe.* saye nak cerita about exam. aku amek repeat paper. aku tak pandai mcm korang2 kat luar tu. aku sedar sape aku la weyh! *emo jap. :P hehe.

exam dah dekat. cuak doe. korang tak cuak ke?? :P bagi korang yang amek repeat paper bulan 7 yg hebat nie aku rase korang patut ade rase cuak,walaupun sikit. hehe. sikit pun cuak jugak kann...hehe.
aku gelabah utk beberape minggu nie. maklum la takut sangat. aku tak tau nak mkn ubat ape bg hilang rase nebes aka nervous nie. korang tau tak ubat ape? kalau tau,bgtau yea. :)
terbayang muke time ngadap paper nanti. muahaha. mesti pucat lesi kan?
untuk beberape minggu before exam aku ade study weeks. wheww~ mcm nak pecah kepale otak aku nie weyh! hm. math aku dah sentuh brpe kali aku tak tau. bm haprak aku nak sentuh. aku malas nak study tp aku kene pakse diri aku untuk study bm. bm aku spm hr tu tak gagal pn aku just tak puas hati je. sbb aku dpt cukup2 mkn. geram aku. aku jumpe pemeriksa tu mati die aku kerja kan! grr.

penat ko tau tak? tau tak? hehe. jgn marah yea. itu hanya lah gurauan semata mata. *ayat skema. geli seyh. haha. aku tak confident la nak jawab exam nie. seriously tak confident langsung. hm. and for repeat paper nie aku tak target ape2. aku just harap dapat atas sikit dr result spm aku. tapi orang kata paper july 2 kali ganda lagi susah. so mcm mane aku nak naik kan sikit peratus aku if aku belajar pn ala kadar je? -.-
ape nak jadi ntah dgn budak name miera nie. hehe. yang penting aku nak sambung belajar. :D

Older Post | Newer Post