Silent Heart ❦Tiny Hand
im tired.
Tuesday 22 May 2012 | 00:10 | 0comments
assalamualaikum.
aku dah malas nak cite banyak. aku dah tak larat dengan bnde nie semue.
aku harap korang paham. 
aku tak kuat macam korang sangka kan. aku lembik !! 
pape pun. thnks for everything. aku mmg sengaja private kan blog aku.
jangan tanye kenape aku private kan blog aku. kau tanye jugak suro tiang or batu bata
jawabkan. aku dah letih jawab. and aku dah malas nak cakap banyak2. nanti ckp banyak2
ade yg aku tersalah ckp,kene marah plak nanti. hm. sape yang dpt bace blog aku.
congrats! 
korang memang orang yg bertuah. haha. ape yg tuah ntah. seumo hidup aku,
aku tak pernah ade niat nak mainkan perasaan orang. orang kate aku sweet la sour la,
benda tu memang perangai semula jadi aku. aku nak ckp ape. bukan nye aku nak same kan 
someone tu dgn orang lain. dah mmg kenyataan orang tu mcm tu. aku panggil la mcm tu. takkan aku
nak panggil die name lain plak. nanti die ckp aku perli die. hm. aku nak senyum skrg nie pn susah.
kadang2 aku terase mcm aku senyum pura2 dpn orang. hm. seriously skrg nie hati aku
tak tenang. ade je bnde aku fikir. huhu. im lucky because im still have my bestfriends and
my sayangss. to my friends and him. i love you so much! thnks for understanding me yea! 
nanti aku belanja lolipop. muehehe. :P

Older Post | Newer Post