Silent Heart ❦Tiny Hand
It's Just You. ╯.╰
Wednesday 2 May 2012 | 07:59 | 0comments
danbo :)


assalamualaikum. hehe. jawab salam aku tak? korang mesti jawab, tak jawab dosa oi. :D
hari tu cerita pasal sejarah islam iaitu sejarah sumayyah. hari nie aku nak cerita lagi pasal relation aku dengan dia. hm. korang bace je la yea. jangan banyak bunyi. :'D

aku nak bgtau. aku sayang dia tapi dia sayang orang lain. hm. dia still tunggu perempuan tu. aku tak boleh buat ape la. takkan aku nak cakap dia tak boleh tunggu perempuan tu kot. huhu. btw aku pun ade suke someone tapi buat mase sekarang aku tak boleh bgtau sape2 dulu. biar lah dulu. if one day budak yang aku suke tu dah ade orang lain. aku terima je. :'D
aku tau sape diri aku dgn perempuan tu. die pandai jage kau. aku nie jauh mcm mane lah nak jage. if aku tau bende nie jadi dulu. aku turun sane for every month. :(
wahai perempuan,kenape kau buat die mcm tu? time kau fikir kau suke dia ade kau fikir pasal aku tak?
time kau nak pegi balik kat ex kau,ade kau fikir pasal die tak?!! kau pentingkan diri kau sorang je.
tak fikir pasal orang lain. aku punye jage die,percaye die pegi kerja tapi lain yang jadi.
aku tau bila bende nie jadi. nie mesti time aku pegi umrah 2 minggu tu kan. mesti kau rapat gile2 dgn dia. weyh,aku pegi umrah buat ibadat kenape kau buat taik dgn aku mcm nie? bukan nye aku pergi beronggeng or rempit or buat kerja tak berfaedah tu. aku pegi mekah buat ibadat. hm.
kau buat aku rase serik nak percaye kat setiap lelaki. kau buat aku rase serik untuk terima orang lain dlm hidup aku. kau buat aku rase serik nak bagi harapan kat orang. since kau buat aku mcm tu aku rase mcm separuh nyawe aku hilang mcm tu je. susah sangat ke nak paham aku? susah sangat ke kau nak sayang aku? aku tak pernah bosan dgn perangai kau tp knpe kau buat aku mcm nie eh?
dah nak dekat lima kali kite buat bende yang same,takkan kau tak rase ape2? or kau suke buat aku mcm nie? suke yea perbodohkan aku mcm anjing bodoh? hm. entah la. maybe aku better undurkan diri before bende nie jadi lg. aku tak kuat weyh nak lalu bende nie sorang2. aku tak kuat.

to you: sorry la if terkasar bahase kat atas2 tu. tu adlh sebahagian luahan perasaan yang selame nie pendam sorang2. lepas nie if you pegi dekat perempuan tu,perempuan tu buat hal jangan salah kan i if tapak tangan i sampai kat muke die k. btw, iloveyousomuch! <3

Older Post | Newer Post