Silent Heart ❦Tiny Hand
sahabat. :D
Tuesday 22 May 2012 | 08:59 | 0comments






assalamualaikum. hehe. suka nya bila dia ceria~ :P
yeay! blog dah lain. lagu pun dah tuka. aku suke lagu nie. sebab video clip die
comel. :D nadia jugak tolong aku tuka layouts nie. hehe. cantik tak? hoho. btw,hidung aku panas la.

kenape ehh? hm. bia la dulu. pandai aku cari ubat nanti. :)

eh2. hari nie kan aku nak borak dgn korang pasal my friends. hehe. aku rindu semue kawan2 aku.
time sekolah dulu selalu berkumpul. borak2,gossip2,gelak2,nangis2. haha. paling penting. tanye psl
boypren. hehe. gile kan kiteorg? bia la. perempuan. biase la. bnyk bnde nak cerita. lelaki pn same mcm tu.

hehe. paling best. bile dgr 2 org kawan aku nie gelak. dorang gelak..aku tak tau nak ckp mcm mane.
jiran2 aku boleh dgr suare dorg aku rase. haha. dorang tu nana and alin. kalau dorang dpt gelak

mcm tak ingt dunia. haha. tapi kan. nana dah pindah turki. hujung tahun nie baru balik. tak sabar tunggu die balik. aku nak dengar die gelak lagi. hehe. aku nak kumpul mcm dulu. hm. tapi masing2 busy. ade yang keje,ade yg blaja. hm. aku bile nak sambung blaja? satu hari nanti aku sambung blaja yea. :D
meh aku cerita sikit pasal kwn2 aku nie. 

nadia-aku dah kenal dia since skolah rendah lagi. time tu aku darjah 4. die same kelas dgn aku. hehe. tulisan die dr dulu tak penah berubah. gitu je la smpai sekarang. hehe.
nana-aku baru kenal dia time aku form 3. tp start rapat time aku form 5. haha. dia nie la yg aku ckp gelak tak ingt dunia. tp sbb gelak dia la buat suasane yg blur jd happening. tp kadang2 dia jugak yang buat suasane jadi blur. -_- haha.
mirra- aku kenal dia dr skolah rendah tp start rapat time form5. dia nie gedik. aku mengaku dia mmg gedik. haha. tp tak kesah sbb dia boleh masuk dgn perangai kiteorg. gedik2 dia pn ade batas jugak weyh. :) gedik2 manje gitu. hehe. 

alin-aku start kenal dia dr form 4. hehe. dia dr kelantan pindah "keyell". haha. dia nie same mcm nana. kalau dpt gelak tak ingt dunia. -.- dia cun. korang nak dia? ngorat dia sndiri k. hehe.
niera-aku start kenal dia dr form 4 jugak. dia satu2 nye pengawas dlm group kiteorng. haha. garang pn bole tahan. takut makkkk. haha. :P
fatin-aku kenal dia dr form 3. rapat dgn dia form 4. hehe. then dia pindah jaybee. huhu. 



mesti korang penat bace kan? hehe. pi la minum air. :) anyway,thnks bace. nanti kite borak2 lg eh. hehe. 
to him. love you sayangss. bubye. :-*

Older Post | Newer Post