Silent Heart ❦Tiny Hand
gonna miss you. (►.◄)
Tuesday 5 June 2012 | 08:45 | 0comments
e'eh. danbo atas totti. mcm kenal je totti tu. :P


assalamualaikum and welcome to my blog. muahh! muah! starting je dah kiss. haha. biar la. :P bkn kena korang pun kan. :) huhhh. 1st time nak pegi sane nie. err. cuak,takut,resah,gelisah.
semue ado. jap2. cuak dgn takut tu bukan ayat yang same ke? -.- hm. aku nak pegi sane. 

korang kat sini duduk diam2 eh. jgn buat bende bukan2. lempang kang tau la. haha.aku pegi sane seminggu je
pun then jadi balik warganegara malaysia. tanah air ku yang tercinta nie. yeke yang tercinta? geli plak bace sendiri. aihh. im gonna miss you all. especially my friends and him. hm. aku takut sebenar nye nak tinggal kan die kejap. aku takut bende yang same mcm dulu jadi. argh! mira,kau jgn fikir bukan2. dia utk kau sorang. kau utk die sorang kay dear. :') nak sedap kan hati sendiri kene buat perangai mcm tu. huhu. aku amanat kan si dia dekat kwn2 aku. if ape2 hal bgtau la. msg je. jgn call. if korang call. aku yg kne tolak kredit. -.- msg je. tp mahal sikit la. jgn kedekut. dgn aku je pun. nanti aku dah balik sini aku belanje lolipop. aku tau bkn aku sorang je suke lolipop. korang pun same kan. hehe. :D 

enough for now. nanti aku dah balik sini. aku story2 lg eh sayang. hehe. now aku nak kene kemas2 barang.
tak dgr ke mama pokpek2 tu? mmg la korang tak dgr. korang tak ade dgn aku. muehehe. to him-i love you so much yayunk. duduk sini elok2. dapat tau awak curang sy cabut misai awak satu2. :D bubyee you all's. :*


kejap2 ade lagu. dgr la. :) 





Older Post | Newer Post