Silent Heart ❦Tiny Hand
grandma..i love you! *muahhhh*
Friday 31 August 2012 | 20:28 | 0comments


Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh. hehe. panjang tak? :)
korang pun kena jawab panjang2 jugak. aku tak dengar. tapi Allah dgr.
hm. untuk beberape minggu nie aku agak busy la. nak sambung amek lesen

pun tak sempat. dah lah buku lesen tu hilang. *damn* hm. sedih doe.
miggu nie aku busy keluar,open house,and yang paling penting jage nenek aku kat hospital.

huhu. sian nenek aku yang comel tu. hm. semalam (hari jumaat) die baru keluar.
alhamdulillah. hehe. hari tu aku jage die. best.
dapat makan banyak. dpt tido dgn lena. *ZZzzz...* drpd dekat rumah. bunyi bising je
lebih. sakit doe hati aku! hm. jiran sebelah nie haa renovate rumah bagai. 
nie aku nak story mory dgn korang. time aku jage nenek aku tu banyak jugak la experience
aku dapat. walaupun sikit but okay what? (poyonye aku. -.-)
salah satu pengalaman aku its..berjage tengah2 mlm tu. aku sorang pulak tu. 

ade la sikit perasaan takut tu tp aku buat  tak tau je. hehe. --"
pesakit sebelah nenek aku nie baru masuk mlm tu. aku diam je la. aku tgh duduk kat situ

sambil pegang phone,texting with someone... *tettttt* aku yang mintak die teman aku mlm tu kejap.
kejap je la. hehe. aku nie kan remaja lagi. baru naik 18 nak masuk 19. huhu. pesakit sebelah aku
nie boleh cerita "hal org dewasa". geli seyh aku dengar. aku duduk situ nak jage nenek aku
bukan nak dengar maksiat. aisyemen. hm. ckp bukan2. gelak2. ingat tak ade org dengar ke?
orang yang da tido memang lah tak dgr but org yang tak tido lg dgr tau tak. aku bukan nye pekak. hm.

nak je aku sound dorg.. "korang ingat korang dlm bilik hotel ke nak "mesra2 alam" mcm nie haaa?"
malang nye. aku tak ckp pun mcm tu. kang gado dlm hospital tu kang susah pulak. hm.

dalam sedar tak sedar tibe2 aku terdengar something bunyi tau..bunyi tu mcm nie "krekk..krekk"
aku ingat bunyi ape. rupe nye aku lapar time tu. hehe. kebulor dah aku time tu macam tak makan

seminggu. huhu. agak nye mcm tu kan perasaan org yang tak mkn. hm. *tibe2 teringat org2 kat palestin.*
sian dorang. huhu. kalau lah aku boleh tolong dorang. aku dah lame tolong. :/
ape aku nie.. lari topik. tak ape lah. bukan topik bukan2 pun. topik psl saudara seislam je.
hehe. aku text dgn si dia mlm tu. *ehem2* :P si dia nak hantar mknn. si dia ingt aku kat hospital

ampang rupenye aku kat hospital ampang puteri. ade jugak perkataan ampang. hehe. si dia confused 
la tu. hehe. pukul 2.40 am mcm tu si dia pun sampai dgn kawan dia. :D dr dlm lif aku dok senyum je.
ape kne tah aku. nasib tak ade org lif tu. muehehe. kalau tak,mau org ckp aku gila. -.-

aku keluar dr lif nak jln la keluar dr situ.. *opocot mak kau kebabom* lagi sikit aku nak terlanggar org.
kalau terlanggar. segan doe. >.< dah la ensem. alahai. gatal pulak aku mlm tu. haha. :P
aku pun dgn senang hati keluar tgk si dia dgn kwn dia kat situ. then pegi kk mart jap. beli air mineral and aku beli coklat utk dorang. hehe. dah habis beli balik hospital. hehe. ttbe terserempak dgn abg yang aku nk langgar td. die senyum aku pun senyum la. senyum sampai ke telinga beb! haha. terserlah kegatalan aku.

biar la. single2 mcm nie la boleh nak senyum2 mcm tu kan kan kan kan? kalau ade bf tak bole la buat mcm tu. hehe. then si dia hantar aku sampai lif. aku pun naik la wad kat nenek aku td. senyum je keje aku. ntah mabuk ape aku mlm tu. haha. aku makan2. minum air sikit. terus tido. mmg perut aku lapar sampai tggu
makan dulu baru tido. hehe. habis sudah story mory aku nie ha. hehe. thanks bace. nanti singgah2 lagi kat sini ehh. Assalamualaikum. :*

Older Post | Newer Post