Silent Heart ❦Tiny Hand
selamat hari raya..
Saturday 18 August 2012 | 05:44 | 0comments




assalamualaikum. hikhik. selamat hari raya to all muslim. :D
esok raya. lalala~ aku tak ade la excited mane esok raya. biase2 je la.

hehe. kan aku dah cakap aku raya tahun nie banyak kekurangan. haha. 
nak buat mcm mane kannnn. 
yang paling penting esok pepagi buta bangun,mandi2 then pegi sembahyang
raya. korang pegi sembahyang raya tak? hehe. best pegi sembahyang raya. 
seronok je dengar takbir raya. :D lepas sembahyang raya dekat sini baru lah 
aku berlepas balik kampung. muehehe~ tak sabar aku nak ketemu sama saudara 
aku disana. haha. (ttbe indon jap). tahun nie balik negeri sembilan lambat siket. siket je la.
boleh lah aku main mercun dekat kampung. hilangkan stress aku lepak dgn cousin2 aku dekat
sane. gossip2, bisik2. haha. lame doe tak jumpe kakak2,adek2 sepupu aku. 
since aku kerja hari tu lah, payah sangat pulak nak jumpe dorang. sorry lah if korang semua bosan
dengan post aku. aku tak ade cerita yang menarik la. haha. 

*tuka topik jap* aihh la jerawat kenapa time nak raya baru kau nak keluar?? tak kesian kat aku ke..
hm. jerawat! ohmy.... sakit doe. mcm mane nak raya nie jerawat tibe2 naik. alahai. 
sodeh! :/

ape ape pun. kepada semua yang mengenali diri saya, tak kira la kawan dekat,kawan jauh,saudara
dekat,saudara jauh..
jika ade salah silap,terlanjur perkataan,terkasar bahasa,umpat sana umpat sini,terbuat muke jamban dgn korang,saya amira syuhada binti azmy ingin memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.
selamat hari raya aidilfitri. maaf,zahir dan batin! 

Older Post | Newer Post