Silent Heart ❦Tiny Hand
too many choices... *krekk*
Sunday 26 August 2012 | 21:05 | 0comments
danbo pun study la. cumel je.
:*


Assalamualaikum and good morning blogger. hehe. whatssup man?! haha. okay.
aku merepek. actually time nie tak ade la pagi mane. now kat sini dalam pukul 11.40
gitu2 la. haha. tak tau lah tempat lain pukul berapa kan. aku tau waktu malaysia je. :D
yang lain tak berapa nak amek tau sangat sbb tak berapa nak penting. ohh. kejam nye aku!

ape yg aku buat sampai aku tulis 'kejam'? entah lah. aku main tulis ikut hati aku. hehe. 
jangan marah haaaa. :*

Nie aku nak mengadu kat you all's (you all's la sgt). haha. k continue. aku nak mengadu..
aku confused lah pasal study nie. banyak sangat pilihan. bukan setakat pilihan untuk kos,

pilihan untuk aku masuk belajar kat mane pun banyak. hm. aku bukan sengaja melambat kan 
aku punye study nie tapi aku takut salah buat pilihan. maklum la aku nie bukan betul sangat. 
(tapi bukan gile eh). :P
mama pulak menambah kan aku punye kekeliruan. suroh amek kos tu la ini la. hm. dah elok

aku nak amek culinary arts mama pulak macam tak berape nak suke. suro aku amek sumber 
tenaga manusia la,office management la. uihhh. poning2! bila aku tanya...



aku:mama,nnti nak masuk belajar mne eh??
mama: mane2 la. asalkan kau belajar.
aku: *krukk...krukk*

Mama nie. cube bagi idea sikit nak masuk mane. aku dah la tgh confused. die cakap mcm tu buat aku
tambah confused. hm. merata kolej aku nak masuk sebenar nye. flamingo la kolej komuniti la
ptpl and banyak lagi lah. aku sebenar nye nak masuk kolej jauh sikit dr kL. huhu. 
aku nak belajar jauh sikit. sikit je la. tak banyak pun. jangan tanye kenapa aku nak belajar jauh kay.
aku tak boleh nak jawab kat sini. maklum la blog aku nie bukan private. blog aku nie public.
hm. semue orang boleh bace. takut ade orang terasa pulak kan. so better aku tak cakap kenapa aku

nak belajar jauh. hoho~
eh. lari topik pulak aku. td story pasal study tibe2 masuk pasal life aku pulak. nie salah nie....
hm.. aku bukan ape. kadang2 manusia nie lupa diri. eh. lari topik lg. haha. sorry2. :P
aku rase mcm nak masuk kolej yayasan johor tp mcm nak masuk kolej kat melaka tp mcm nak masuk

ptpl tp rase mcm nak masuk unisel. eh banyak plak pilihan. see. kan aku dah cakap,bnyk pilihan. 
bila ckp kat mama pasal nie. mama terus ckp kat aku...


mama: kau pegi solat istikharah lah dik! bnyk sgt tu. mintak petunjuk dr Allah. 
aku: *senyum* insyaAllah mama. :)

Mama suruh buat solat istikharah. insyaAllah aku buat. hehe. cume sekarang mase tak mengizinkan.

kalau korang paham bagus. kalau tak paham pun tak ape. :D
tak ape lah. nanti aku dah decide aku masuk mane aku bebel kat sini kay. aku dah lapar.
dr pagi td tak makan lg. wuuu~  
bubyeee.. *salam arab sikit* 



Older Post | Newer Post