Silent Heart ❦Tiny Hand
bukan diri yang dulu...
Saturday 27 October 2012 | 06:15 | 0comments
-dup.dup.dup-




Assalamualaikum and hye. lame aku tak meng-update blog. nengok mmbe semue update blog. mane
aci. nak ugak update. hehe. "ugak" yang penting tu. ape yang penting aku pun tak tau. hehe.

okay. merepekkkkkk. aku nak story mory nie. so korang kena bace dgn hati yang
terbuka. and paling penting. kena focus. mcm nak belajar sejarah plak kne focus2 nie kannn. :P

aku start eh. bace auww auww. :D
dulu orang kenal aku jenis yang "agak lembut",manje. and now aku lain. since ade benda jadi kat aku.
aku terus berubah. hati aku pun sekarang lagi keras dr batu. batu pun lg lembut. i dont know why
but its a fact. yea. aku mengaku. suke tu benda biase tp cinta tu lain. so agak lambat untuk
aku bukak balik pintu hati aku nie. 
aku tak tau lah sape yang boleh datang and ketuk pintu hati aku. ecehh. ayat jiwang.
menyampah mak bace. haha.

habis topic yang atas nie. hehe. nak cerita benda lain plak. 

nak share experience dgn korang semue. experience aku keje kat toysrus. mmg best.
sometime ade bnde yang pelik2 like manager marah2 tu benda biase. aku kena biase
kan benda tu semua. :) yang aku tak boleh terima its bila ade someone nie suke aku.
then bole plak ckp dpn aku ape tau... "aku ade suke someone nie tp aku tak tau same ade 

aku nak jadi kan awek or scandle" kepala hotak kau la. ingat aku ape senang2 hati kau nak
angkat aku jadi awek kau. dah la ade awek. batak perempuan. geli aku. ergh! 
kau ingat dgn kau ckp mcm tu aku bole ckp... "ouh yea kau suke aku. okay aku terima kau"
INGAT AKU NAK CAKAP MACAM TU KE? AKU BUKAN PEREMPUAN

YANG SENANG NAK TERIMA ORANG. AKU BUKAN MACAM DULU YANG SENANG
TERTIPU DENGAN LELAKI!!!! fuck. huhu. start dr hari tu,aku geli dgn kau. and aku tanak tego kau.
bukan sebab aku malu but kau memalu kan aku. dumb ass. hm. hope kau bace blog aku nie.
biar kau tau aku macam mane. nanti aku ter-direct kau terasa. so pandai2 lah kau paham aku. :D

Older Post | Newer Post