Silent Heart ❦Tiny Hand
tralala... ♫
Monday 5 November 2012 | 21:45 | 0comments
-♥-


Assalamualaikum and hye. Hehe. Korang tgh buat ape tu ha? Jgn buat benda bukan2 auw. Hehe. Aku rindu nak jadi macam dulu. Aku dulu tak ade la cepat mararh. Sekarang aku asyik nak marah je. Entah kenape. Hm.  Nie aku nak story2 nie haaa. Korang bace kat bawah nie eh. Bace elok2 auw. Jangan ter tido plak. :P
Semalam kan aku kena wrapping. Ade satu customer nie die nak wrap 5 barang.  Aku dah wrap barang dia dalam 1 or 2 barang kot. Tibe2 ade satu customer nie datang nak wrap jugak. Mula2 dia tanye…

Customer:  Sorang ke ?
aku: Aah. Sorang. Kejap eh.
10 min lps tu……….
customer: ade wrapping paper tak? Biar I wrap sendiri.
Aku:  “cakap dlm hati.. (whatthefuck! Sabar la bodohhh!!)” kejap eh.
*buat muka*
customer: *jelling mata*
Aku: Nabila. Wrapping kejap bole tak?
*Nabila dtg wrapping*
aku cakap dlm hati.
*semue orang nak cepat. Bukan kau sorang je nak cpt. Sepak kang tau la. Bajet bagus plak. B
abihhhh!*


Aku tak boleh customer macam tu. Bajet dia sorang nak cepat. Pd hal aku tgh gigih wrap cepat2 tu.
tu pun tak reti sabar lagi. Bahalol! Grrr. Benci! Benci! Btw aku mengisytiharkan. Aku dah ade bopren. Hehe. Byebye.
J

Older Post | Newer Post