Silent Heart ❦Tiny Hand
blank! :/
Monday 24 December 2012 | 08:46 | 0comments
Assalamualaikum and halooooo. Weheee~
miss me tak? Miss me tak? I know you miss me right? I miss you too. Haha.
perasan tak bertempat. :P muke kalau tak tebal 10 inci tak sah. -_-
whatever. Muehehe. Aku banyak topic aku nak share kat sini. So if ade yang tak paham boleh tanye aku terus and tak payah tanye orang lain. Sebab orang lain tak tau 100% pasal nie. Aku sorang je yang tau.
masalah jiwa. Haha Aku just cari tempat utk mengadu. And here is right place. Wuhuu.  :’)

im gonna kill myself. Damn it! I hate this feeling. I don’t know why. im alone. I hope never been just like before. Aku tau aku boleh and aku takkan jatuh macam dulu. Sape je yang tau sape yg ade dlm hati aku?? Aku sendiri tak tau sape yg ade dlm hati aku. aku blank! :’(
yes. Ego aku tinggi menggunung mcm dulu balik. Keras mcm dulu jugak. Tapi dah ade perasaan sikit la.
aku mengharap yang satu,dua yang dtg. Aku bukan mcm dulu. Simpan harapan tinggi2 and the ending aku jatuh,reput and fly like a dust. Dulu dia,dia and dia. Bagi harapan kat aku tinggi. Setinggi klcc. But now just tinggal mcm tu je. Aku tau aku org yg memilih,cerewet. Aku tak pernah tak sedar psl tu. Aku rase sekarang aku nak lari jauh dr semue org. aku nak duduk and cari diri aku balik. Sape yg paham aku? sape weyh? Sape?! Almost 1 week aku nangis sebelum tido sbb fikir psl nie je. Sometime aku rase macam aku tak dihargai. Aku tau aku pun pernah tak hargai orang (sesetengah orang je la). Im try to learn how to appreciate someone. But usaha aku mcm sia2. Thefuck!! So aku just fikir,kau rase nak contact aku. kau contact la. Tak nak sudah. Kau boleh angkat kaki and berambus! Aku pun rase nye tak perlu kan org mcm kau. Enough! Aku letih nak keluar air mate psl hal bodoh mcm nie. Tp korang tau kan hati perempuan mcm mane. Keras mane pun die still nangis walaupun bukan depan orang ramai.
so same lah dgn aku. aku nie kan perempuan. :’/
aku bukan nye jenis org yg suke kejar2. If tak contact,aku paham and pandai2 korang la nak contact aku bile. If nak aku je contact korang,lemak la. Bagi lutut nak kaki. *peribahasa sendiri* -,-
entah lah. Tak paham aku. tapi aku redha dengan ujian yg Allah bg kat aku mcm nie.
aku pun dah jauh dari jatuh kan lutut kat sejadah and pkai telekung. Aku nak berubah! Aku nak try. Aku tak nak ckp je aku nak buat. insyaAllah dengan restu Allah,parents,family aku berubah slow2. :’)
aku pun dah nak masuk belajar,aku kena biase kan diri aku dekat diri dengan Allah. Supaya iman aku kuat and tak rapuh. Aku harap jugak dapat housemate yang baik. Yang dpt ajar aku ke jalanNya. insyaAllah. Amin. :D

Older Post | Newer Post