Silent Heart ❦Tiny Hand
blushing. -^^-
Thursday 20 December 2012 | 05:11 | 0comments
kecik. bulat. cute. 



Assalamualaikum. And hallooooo. :D
agak2 ape perasaan korang kan bila handbag korang tersepit kat pintu and then ade org betulkan?
*just for girl*
malu doe aku tadi. Dah la kat klinik. Dengan ramai orang lagi. Damn! -^^-
bole pulak orang yang betulkan handbag aku tadi ala2 comel plak. Die dengan kawan die(maybe)
gelak2. Aku dah. Ohmy… malu siot.
berdebar2 aku tadi ingat baju aku tersepit ke ape. Rupenye handbag. Aku dah macam
nak nangis kat situ panggil2 “mama2”. Haha. Nasib ade org betulkan. Die tarik pintu tu
bg ruang kat handbag aku.
dah lah time tu aku serabut pegang borang medical check up lagi. Pegang
purse lagi. Siap pegang pen lagi. Haha. Die pandang je aku,aku tunduk bawah.
haha. Tutup muka.
lepas tu aku dah siap dengan borang bagai. Aku pegi kaunter
utk byr. Tibe2 aku terase mcm ade mata yg memandang ke arahku. *ayat gampang*
haha. Rupe2 nye mmg ade mata memandang. Si dia siap pakai baju pink lagi. :3
nasib kena dengan muka. Jambu lah juh….gakk.. haha.
aku pandang belakang,die pandang aku. Setiap kali aku pandang belakang
mesti nmpak muke die pandang aku. Today is blushing day sedunia. :3



Older Post | Newer Post