Silent Heart ❦Tiny Hand
2013. *im getting older...
Tuesday 1 January 2013 | 03:24 | 0comments
hope 2013 korang shining2 mcm stars kat ats nie k. 


Assalamualaikum and hola 2013! Yeah! Im goin’ 19. So sad. Tua babe. Tua. Oh goshh.
makin hari makin berkedut. Haha. Lagi berapa hari aku tarikh aku dilahir kan iaitu 3 jan 1994.
wuu. Tak sangka kan aku dah besar. Haha. Aku takut jadi membesar. Aku tak tau kenapa aku takut. Vroom.. vroom.. *ape tu?* krukk.. krukk.. -,-

terasa rindu time first masuk sekolah dulu. Lagi2 sekolah menengah. Jumpe kawan2 baru. Time tu best
sbb parents still tanggung kite 100%. Haha. But now 50% parents 50% diri sendiri. Yaishh!
aku harap dapat jadi yang terbaik utk family aku. and.. and aku baru beli “dia” kat times square hari tu. Haha. Korang jangan salah paham plak. “dia” tu ade la. Mne bole bgtau. Orang yg ade dgn aku je tau aku beli ape. Hehe. Tapi.. tapi aku still tak puas hati dengan maxis. Why maxis? Why? sedih doe. Dah la mahal. Mahai betul. Grr! 

aku nak share story sikit la dgn korang. Boleh kan? Hekhek. Aku rindu time form 3. Sebenar nye time form 3 la dpt ajar aku mcm mane nk jd orang. Tp time tu kwn dengan salah orang,so aku tak brpe nak jd orang sgt la. Teruk jugak aku time tu. Dah naik form form4 lg teruk sampai surat kat rumah semue. Hm. Nasib tak kne buang sekolah. Bile dah naik form 5. Aku pilih kwak elok mne yg elok2.  So elok la jugak aku.  tp tak la elok mne result spm pn hancossssss. Tp 1 bnde yg best time form 4 and form 5,aku dgn die lame.  Hehe. 2 tahun setengah. :’D yeaa. He’s perfect. Until now aku tak jumpe lagi orang mcm dia. mne tau nanti aku dah masuk blajar aku jumpe ke. Hehe. Boring la story aku nie kan.. haha.
aku tak tau nak ckp ape sbenar nye.. so harap korang semua dpt ape yg korang nak dlm 2013 nie k. goodluck! ;)

Older Post | Newer Post