Silent Heart ❦Tiny Hand
new world. new life. O.O
Tuesday, 8 January 2013 | 01:59 | 0comments


Assalamualaikum and hyeeee. Wee~ 
saat yg aku tunggu2 dah sampei babe. Haha. (sampai).
aku dah daftar masuk kptm(kolej poly-tech mara) hari nie.
pheww~ ramai kot org. memang la ramai kate pun tempat study kan. Hehe.
tapi.. tapi… kan.. kan… aku kena duduk hotel.. wuaaa~
hostel die x best. Dorm. Aku x suka dorm. Nanti barang senang hilang.
nanti kena tidur awal. Aihh. Tp okay la tu bole belajar bangun solat subuh. Hehe. :D
patut nye malam nie aku dah tidur hostel tapi sebab masalah air so kena la postpone.
aihh. Tp kira okay la x tidur hostel malam nie. Aku pun tgh “cuti” atleast x ade la
aku x selesa sgt kat hostel. Hari jumaat nie start aku punye new world.
seram. Takut. Malu. X biase. Pelik. Takut bangun lambat. -,-
aku harap sangat budak2 dorm aku semua nye elok perangai. Jgn la ade yg tgn panjang.
aku potong tgn tu,langsung x de tgn nnti. Hmm.
doa kan aku yang terbaik lah. And doa kan aku jugak dpt selesa kan diri
kat tempat baru tu.
thanks. :* 

Older Post | Newer Post